Carmen, Tonnie, Yara en Perla uit Nijmegen 2-4 jan 2019: Vanwege onze grote voorliefde voor de IJssel zijn wij weer naar Zutphen gekomen. Wat een prachtige stad en wat een heerlijke B&B om te verblijven. We hebben een mooie NS wandeling gemaakt van Brummen naar Zutphen en gaan straks nog de Hofjeswandeling in Zutphen doen. Maar eerst nog zo'n heerlijk ontbijt! bedankt voor de gastvrijheid.
Guestbook
If you send us an email message ([email protected]) with your guestbook entry or if you write into the guest book at the B & B, we will post your message on the site. We will only mention your first name, country and city.
