Tonnie, Lenny en Kristin 14-16 okt: 3 zussen, 3 heerlijke dagen. Prachtige gezellige stad met leuke winkeltjes. Ook nog naar het Theater geweest. Lekker gegeten bij Vaticano. Een hele fijne B&B. Wat een rust en wat een mooi uitzicht. Wat een lekker ontbijt met verse producten. En fijn geslapen. Dank voor de tips, dank voor jullie gastvrijheid. We komen zeker terug naar deze mooie stad.
Guestbook
If you send us an email message ([email protected]) with your guestbook entry or if you write into the guest book at the B & B, we will post your message on the site. We will only mention your first name, country and city.
