Bertien en Annemarie 22-25 juli: We hebben genoten van jullie vriendelijke gastvrijheid, het heerlijke ontbijt, de mooie tuin én de airco. We zaten midden in de hittegolf van bijna 40 graden. Heel bijzonder ook om kennis te maken met de mensen uit het AZC die jullie hier helpen. Dat heeft zeker indruk op ons gemaakt. Heel goed wat jullie doen. Nogmaals bedankt en wie weet tot ziens.
Guestbook
If you send us an email message ([email protected]) with your guestbook entry or if you write into the guest book at the B & B, we will post your message on the site. We will only mention your first name, country and city.
