De eerste twee dagen stralende zon, maar gelukkig een fris windje. Een prachtige kanotocht gemaakt door Zutphen, mooie oude huizen gezien, maar ook stukken helemaal omgeven door groen. Heerlijk buiten kunnen eten. 's Avonds mooie luchten, echt genoten van de tuin. Daarna werd het wat frisser, maar toch nog goed tuinweer. Ik heb genoten! Janny uit A'dam 14-17 sept
Guestbook
If you send us an email message ([email protected]) with your guestbook entry or if you write into the guest book at the B & B, we will post your message on the site. We will only mention your first name, country and city.
