Moeder en dochter Ria en Margo: Het was superfijn hier aan de Berkel, een heerlijk ontbijt elke keer in de tuin en zonnige dagen gehad. Lekker gewinkeld, gewandeld en de Bio Toko achter het station is aan te raden, daar kun je heel goed Indonesisch eten. Vandaag gaan we met een fluisterbootje het water op. Succes met de B&B + moestuin, de aardbeien waren heerlijk en jullie jam is zo lekker, die koop je in de winkel niet. Tot ziens.
Guestbook
If you send us an email message ([email protected]) with your guestbook entry or if you write into the guest book at the B & B, we will post your message on the site. We will only mention your first name, country and city.
