Jannah, Sophie en Lea 10-11 juli: Bedankt voor het prettige verblijf. We hebben hier met zijn drieën een nachtje gelogeerd, heerlijk in de Berkel gezwommen en genoten van de tuin (prachtige bloemen). Het ontbijt was lekker. Uitgebreid en vers. Vooral leuk dat er zoveel zelfgemaakte producten en lokale dingen bij zaten. Echt lekker warm vers brood.
Gästebuch
Wenn Sie uns eine E-Mail senden ([email protected]) oder in das Gästebuch im B&B schreiben, werden wir Ihre Nachricht auf der Website veröffentlichen. Wir erwähnen nur Ihren Vornamen und Ihre Nachricht.
