Ramon en Annerie 7-10 mei 2021: We hebben het hier goed naar ons zin gehad. Zutphen heeft ons verrast met zijn duurzame en authentieke winkeltjes. En we hebben genoten van de nationale parken hier in de buurt. Pluspunten van deze B&B zijn de ligging aan het water, de mooie verzorgde tuin, goede bedden, gezond ontbijt en gastvrijheid en tips over de omgeving. Bij een langer verblijf zou iets meer afwisseling in het ontbijt een tip kunnen zijn. We raden deze B&B zeker aan.
Gästebuch
Wenn Sie uns eine E-Mail senden ([email protected]) oder in das Gästebuch im B&B schreiben, werden wir Ihre Nachricht auf der Website veröffentlichen. Wir erwähnen nur Ihren Vornamen und Ihre Nachricht.
