Marieke en Harold uit Amersfoort 25-27 sept: Bij ontvangst kregen we een hartelijke ontvangst van de gastvrouw en de hond met taart en smoothie. De kamer, het uitzicht en de bedden zijn heerlijk. Alles was ook keurig schoon. We troffen het met het weer en konden zodoende Zutphen prima verkennen. Ook van het ontbijt hebben we genoten.
Gästebuch
Wenn Sie uns eine E-Mail senden ([email protected]) oder in das Gästebuch im B&B schreiben, werden wir Ihre Nachricht auf der Website veröffentlichen. Wir erwähnen nur Ihren Vornamen und Ihre Nachricht.
