Petra en Ralph uit Zuid Holland 20-22 sept: Bedankt voor het heerlijke verblijf. Wakker worden met dit schitterende uitzicht is heerlijk als je in de stad woont. Onze complimenten over de B&B en het heerlijke ontbijt. Komen graag nog eens terug. We hebben genoten van Zutphen en fietsend van de omgeving.
Gästebuch
Wenn Sie uns eine E-Mail senden ([email protected]) oder in das Gästebuch im B&B schreiben, werden wir Ihre Nachricht auf der Website veröffentlichen. Wir erwähnen nur Ihren Vornamen und Ihre Nachricht.
