Vier vriendinnen uit Gelderland 24-26 jan 2020: Bedankt voor de hartelijke ontvangst onder het genot van een wijntje en taart. We hebben genoten van de ontbijtjes. Uitgebreid en met producten uit eigen tuin. En we hebben genoten van de B&B en het mooie Zutphen.
Gästebuch
Wenn Sie uns eine E-Mail senden ([email protected]) oder in das Gästebuch im B&B schreiben, werden wir Ihre Nachricht auf der Website veröffentlichen. Wir erwähnen nur Ihren Vornamen und Ihre Nachricht.
