Annemarie 14-12-19: Dank je wel voor de gastvrijheid. Je zelfgebakken taart met kopje thee waren een warm welkom. Ik heb heerlijk geslapen in alle stilte en het heerlijke ontbijt met zelfgebakken brood en zelfgemaakte zoetigheid plus het mooie uitzicht maakten mijn verblijft compleet. Dank en wie weet tot een volgende keer.
Gästebuch
Wenn Sie uns eine E-Mail senden ([email protected]) oder in das Gästebuch im B&B schreiben, werden wir Ihre Nachricht auf der Website veröffentlichen. Wir erwähnen nur Ihren Vornamen und Ihre Nachricht.
